Estimades Famílies:
L´aprenentatge de la lectura i l'escriptura està inmers en els diferents nivell que els nins/es van passant al llarg de l'etapa d'Educació Infantil. Serà molt important establir uns criteris per seqüènciar els diferents continguts, és a dir, QUÈ, QUANT I COM....iniciarem aquest procès d'aprenentatge.
Dins d'aquest procès haurem de tenir en comte l'estructura interna del nostre sistema escrit, els usos que es poden fer i els aspectes formals de l'escriptura.
El textos, els rètols, els logotips,....forman part d'aquest mon escrit en el que els nins/es han d'aprendre l'us que el podem donar i interessar-se per la seva funcionalitat.
Es aquí per on haurem de començar realitzan hipòtesis i creant un clima de confiança i seguritat en les seves primeres produccions lliures. utilitzan el nom propi i desde un enfocament constructiviste i globalitzador.
Aquesta proposta que veure estarà relaccionada amb els logotips diàris d'alimentació. Aprofitant que volem montar el Racó del Supermercat, agafarem els productes i iniciarem un procés d'aprenentatge envers els rètols d'alguns productes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada