divendres, 8 de novembre del 2013

DIARI D'AULA

Estimades Famílies:

Totes les activitats que anirem desenvolupant a la nostra aula formaràn part d'un programa de continguts i projectes amb els que anirem adquirint diferents aprenentatges.
Es per això que hem introduït a la nostra classe un DIARI D'AULA dividit en les diferents vivències i aprenentatges que treballam dia a dia, i que poc a poc anirem omplint.


El nostre diari d'aula està dividit en diverses seccions:

                          1.- ESTADÍSTICA DEL TEMPS: Els nins/es registraràn, mensualment, el temps que ha fet durant el mes anterior en un quadre de doble entrada.

                           2.- ANIVERSARIS: Els nisn/es dibuixaràn el company/a que ha celebrat el seu aniversari amb nosaltres.

                              3.-PROTAGONISTA DE LA SETMANA: Els nins/es representaràn al company/a que és el protagonista de la setmana.

                               4.- PROJECTES DE TREBALL: Les necessitats i inquietuds marquen el nostre ritme d'aprentatge. Els projectes ens ajudaràn a adquirir nous coneixements .....a partir dels interessos dels nins/es.
Començarem a treballar sobre un gran pintor: Kandinsky.



                               5.- ELS TALLERS: Seràn una dinàmica de la nostra aula durant tot el curs, ens ajudaràn a realitzar diferents activitats amb diferents grups i diferents materials. 
De moment hem realirzar: l'inici de l'arbre de la Tardor, Panellets i  elaboració d'Aranyes amb galletes oreos.



El nostre Diari d'Aula el tendren a l'abast de tots els nisn/es i així poder anar establint relacció visual de les activitats que desenvolupam.

Amb el Diari d'Aula conseguiren els següents objectius:

 - establir relacció visual de les activitats que desenvolupam.
 - marcar unes rutines que donaràn afirmació i seguritat acedèmica.
 - donar cohesió de grup
 - adquirir nous aprenentatges.
 - recordar diverses activitats i projectes fets.



Poc a poc vos anirè contant les novetats del nostre diaria d'aula.

Salutacions,
Olga.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada