Hola famílies:
Hem començat un nou mes i una nova activitat.
Mensualment realitzarem la nostra
Estadística del Temps.
En que consisteix:
A partir del nostre calendari, que omplim i visualitzam cada dia, evaluaren quin temps fa amb la figura del "Pastoret". L'encarregat assumeix aquest paper i , juntament al grup, visualitzarà quin temps fa a partir d'una cançò i de diferents imatges que representen el temps climàtic: un sol, un núvol, pluja...
|
EL NOSTRE CALENDARI |
|
L'ENCARREGAT MARCA QUIN TEMPS FA....I EL DIA
A partir d'aquí, establim el dia de la setmana en que ens trobem i els nins/es realitzen les seves produccions lliures d'escriptura.
ELS NISN/ES COMENCEN A FAMILIARITZAR-SE AMB EL MON DE LES LLETRES I LES GRAFIES ESCRITES....
A continuació, contarem en el nostre calendari i a partir dels dibuixos, quants de dies ha fet sol, quants de dies ha fet pluja......i ho representarem (primer de manera conjunta i desprès individualment) en una gràfica-estadística del temps.
PINTAM EL NOMBRE DE DIES A CADASCUNA DE LES COLUMNES. I AQUEST ÉS ELRESULTAT:
L'Estadística del Temps permitirà als nisn/es apropar-se al mon de la lògica-matemàtica: a través de les graelles i quadres de doble entrada el nin/a començarà ha establir mecanismes per anar desenvolupant aspectes d'associació, representació ,....que l'ajudaran a anar adquirint nous aprenentatges.
Bé, esper que vos hagi agradat.....poc a poc vos anirè presentat més iniciatives i activitats de les que desenvolupam a l'aula i amb les que els vostres fill/es gaudeixen i aprenen.
Salutacions,
Olga.
|
Una activitat molt xula
ResponEliminaGràcies Pilar.
ResponEliminaSaludos,
Olga.